Najczęściej zadawane pytania.
Prosimy o obejrzenie filmu pokazującego krok po kroku cały proces reklamacyjny:
Film instruktażowy
2. Co zrobić w przypadku zagubienia dowodu zakupu?
3. W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
4. Czy towar składany do reklamacji musi posiadać oryginalne opakowanie?
Produkt nie musi posiadać oryginalnego opakowania. Musi być natomiast czysty i w
odpowiedni sposób zabezpieczony do transportu (w celu uniknięcie powstania uszkodzeń
w trakcie transportu). Jeżeli reklamowany produkt nie spełnia powyższych zaleceń
serwis może odmówić przyjęcia towaru do reklamacji.
5. Jak długo trwa gwarancja na produkty Fiskars?
Wszystkie produkty Fiskars są objęte 24 miesięczną gwarancją od momentu zakupu.
Wyjątek stanowią produkty na których opakowaniach są informację o innym czasie trwania
gwarancji. Przedłużenie gwarancji wybranych produktów wiąże się z koniecznością
rejestracji na wskazanej stronie www.
6. W jaki sposób dostarczyć reklamowany produkt do serwisu?
Preferowaną formą wysyłki reklamowanych towarów jest wysyłka kurierem dpd. W celu
umówienia odbioru paczki prosimy o kontakt z serwis@fiskars.com W mejlu należy koniecznie
podać numer zgłoszenia który został nadany w trakcie rejestracji na portalu
www.serwis-fiskars.pl.
7. W jaki sposób sprawdzić status reklamacji?
Do podglądu zdarzeń konieczne jest podanie adresu e-mail w trakcie zgłaszania reklamacji
na stronie
www.serwis-fiskars.pl Po
zakończeniu procesu zgłoszenia otrzymują Państwo link do swojej reklamacji. Klikając
w link możemy podejrzeć obecny status. Drugą formą jest przesłanie zapytania na
adres
serwis@fiskars.com w tytule umieszczając numer zgłoszenia i słowo „Status”.
Informację będą przesyłane tylko na e-mail który został zgłoszony w trakcie rejestracji.
8. Przez pomyłkę zgłosiłem błędny produkt?
W przypadku pomyłki w trakcie zgłoszenia prosimy o przesłanie e-maila zawierającego:
- numer zgłoszenia; - poprawny numer produktu i nazwa; - w tytule e-mail prosimy
umieścić numer zgłoszenia i dopisek „Błędny produkt” E-mail należy przesłać na adres
serwis@fiskars.com.
9. Czy w przypadku reklamowania jednego elementu z kompletu (np. pojedynczy nóż
z bloku; widelec z kompletu sztućców;) muszę dosłać cały komplet czy tylko reklamowany
produkt?
10. Jakie są warunki gwarancji na produkty Fiskars?
W celu zapoznania się z warunkami gwarancji prosimy o kliknięcie w poniższy link
Link3.
11. Reklamowany przeze mnie produkt nie jest już dostępny w ofercie Fiskars, co
w takim przypadku?
Jeżeli reklamacja jest zasadna a reklamowany produkt nie jest dostępny otrzymają
Państwo produkt zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach.
12. Dokonałem rejestracji reklamacji na stronie
www.serwis-fiskars.pl i nie otrzymałem na e-mail potwierdzenia, dlaczego?
Prawdopodobnie zachodzi jedna z poniższych sytuacji: - adres e-mail nie został podany
w trakcie rejestracji; - został podany błędny adres e-mail; - występują problemy
techniczne niezależne od Fiskars. W takim przypadku prosimy o kontakt z wsparciem
technicznym:
konrad@itbetter.pl w tytule prosimy podać numer zgłoszenia reklamacji.
W treści prosimy o podanie problemu.