Ta strona korzysta z plików cookies wyłącznie w celu wykonania lub ułatwiania transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci łączności elektronicznej. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji
Witamy na stronie obsługi gwarancyjnej Fiskars.
Tu możesz złożyć reklamację lub skontaktować się z serwisem.
Instrukcję, jak złożyć reklamację, znajdziesz klikając w menu POMOC .

Zgłoszenie reklamacji przez Internet wymaga posiadania dowodu zakupu produktu!
W przypadku braku dowodu zakupu produktu, prosimy o kontakt z serwisem.

Procedura zgłoszenia składa się z trzech prostych kroków,
w których należy podać wszystkie niezbędne informacje.
Po przesłaniu zgłoszenia reklamacji wysyłamy via E-mail potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia
oraz link do śledzenia aktualnego postępu jego realizacji.

Zapoznałem się i akceptuję postanowienia Regulaminu Serwisu Fiskars